سالن زیبایی آلاله

پدیکور خیس و درمان بیماری‌های ناخن پا

مهم‌ترین اتفاقی که در این نوع پدیکور رخ می‌دهد، پاک‌شدن پوست پاها از سلول‌های مرده است. این اتفاق مهم در نهایت به پیشگیری و حتی درمان بیماری‌های شایع ناخن پا منجر می‌شود. همچنین، ماساژ پا در این پدیکور باعث جوان‌سازی پوست و آرامش عضلانی می‌شود.

ناگفته نماند خدمات اضافه‌تری همچون اسکراب لایه‌بردار، ماسک‌های آب‌رسان، بسته‌های حوله داغ، پدیکورهای ژله‌ای و پارافین هم در این پدیکور برای مشتریان ارائه می‌شوند.

علاوه بر همه این نکات، همواره باید به فکر کوتیکول‎های ناخن پا بود. کوتیکول‌هایی که بیش‌ازحد رشد می‌کنند، منجر به ایجاد عفونت‌های قارچی پنهان زیر ناخن‌های پا می‌شوند. پدیکور خیس باعث نرم‌شدن نواحی مختلف ناخن و پوست پا می‌شود و امکان آبرسانی مجدد را در شکاف‌های بافت‌های پوست فراهم می‌کند.


کوتیکول‌هایی که بیش‌ازحد رشد می‌کنند، منجر به ایجاد عفونت‌های قارچی پنهان زیر ناخن‌های پا می‌شوند.

معرفی انواع مختلف پدیکور

دنیای پدیکور شامل انواع مختلفی از روش‌هاست که هرکدام از آنها بسته به خواسته مشتریان و همچنین جنس پوستی که دارند، اجرا می‌شوند. بسیاری از روش‌های مختلف پدیکور یک نوع پدیکور خیس هستند و در جریان آنها پاها خیسانده می‌شوند. در ادامه به 10 نوع مختلف از انواع پدیکور اشاره خواهیم کرد که پدیکور آب گرم و پدیکور ماهی از جمله آنها هستند.برای انجام پدیکور و دیدن عکس نمونه کارها به سایت beausa.net مراجعه نمایید.

پدیکور کلاسیک (Classic or Basic Pedicure)

پدیکور کلاسیک یکی از رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین روش‌های موجود است که در سریع‌ترین زمان ممکن در کلینیک‌ها انجام می‌شود. این روش مقرون‌به‌صرفه است و شامل هیچ خدمات اضافه‌تری جز پاک‌کردن دور ناخن‌ها نمی‌شود.

پدیکور کلاسیک، با خیساندن پاها در آب گرم شروع می‌شود و سپس تکنسین‌ها با استفاده از قیچی، سوهان و دیگر ابزارها برای فرم دادن و صاف‌کردن ناخن‌ها اقدام می‌کنند. در نهایت، پاهای مشتریان ماساژ داده می‌شود و با انتخاب یک رنگ مشخص، ناخن‌ها با لاک تزیین می‌شوند.

لیست بهترین سالن زیبایی تهران

برای انتخاب یک سالن زیبایی حرفه‌ای و باکیفیت باید فاکتورهایی را مد نظر قرار داد که در این متن به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. پیش از آن نوبت به معرفی چند مورد از بهترین سالن‌های زیبایی فعال در تهران می‌رسد. برای شناخت بهترین سالن زیبایی تهران با ما همراه باشید. برای معرفی بهترین سالن زیبایی تهران آماده‌اید؟

حالا که با ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی تهران آشنا شدید، وقت آن است که سراغ معرفی بهترین سالن زیبایی تهران برویم. به همین جهت لیستی تنظیم کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی و کمی جستجو در خدمات و در عین حال با در نظر گرفتن سلیقه خود، بهترین را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. راستی فراموش نکنید این لیست بر اساس چیدمان خاصی طبقه‌بندی نشده و همه موارد جزو بهترین‌ها هستند. ویتامین برای زیبایی پوست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.